onsdag 20 januari 2010

Hejsan!



Nu var det ett tag sen jag bloggade senast, men ibland händer det saker i livet som vänder allt upp och ner och så har det varit här på sistone. Mitt senaste inlägg handlade om ifall jag skulle hinna få julgardinerna klara i tid eller inte. De blev klara dagen före första advent. Visar en bild på resultatet, funderar om jag ska brodera dit något mer till nästa jul eller om jag ska nöja mig så här, vad tycker ni? Nu ska jag ta mig en promenad till Ö&B för att fylla på förrådet med förbrukningsvaror! Ha en bra dag nu allihopa så hörs vi snart igen! Marianne





(Att visa någon bild var lättare sagt än gjort, det kan bero på att maken städat bland bilderna i datorn och att just den bilden försvann. Synd för jag ids ju inte sätta upp dem igen och fota!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar